Wednesday 5 September 2007

Vacanta asta


Nufarul e pentru tine, pisica.
-am invatat sa fac turban berber -am priceput de ce poarta esarfe pe cap araboaicele
-am incercat mancarea marocana (yuck!)

-am facut blog nou-nout

-n-am baut

-m-am mutat aproape de tot in Londra

-am muncit
-mi-am luat o super-geanta (gen postas)

-nu m-am omorat cu invatatul la cardio (asta trebuie revizuit...)

-am fost cu capul in nori (nori imposibili sau aproape imposibili, de altfel)
-mi-am scos lista de facultati de medicina din UK, mai ramane sa-i sun maine si sa vad care ma accepta cu transfer

-mi-am pierdut o amica (that's sad...)

-am batut 9-10.000 km (return included)

-nu m-am dus nici macar intr-un muzeu (ok, am fost la unul, dar oricum e foarte putin)

-am mai citit inca o carte din ciclul de Dune

Cand imi mai aduc aminte, mai scriu...


0 comments :