Saturday 1 September 2007

Mi s-a dedicat un post urat sau Facerea de bine e futere de mama


Ca sa nu cumva sa ii vina in minte sa stearga si sa zica: 'Eu? N-am scris asa ceva...', facem un copy/paste plus una bucata poza atasata.
"


L'oreal sau Pentru ca meritati!

M-am saturat de voi! Da! Si o spun azi cand sunt calma si limpede. Cand o spun cu toata convingerea. M-am saturat de voi care n-aveti habar pe ce lume traiti. De voi! Viermi in marea balega din care mancati cu atata pofta! Voi ce nu ati muncit o secunda in viata voastra, voi care ati mancat iaurt cu paine si acum traiti pe banii altora si nu stiti cum sa aratati ca aveti ! Mi-e scarba! Voi capsunari, ratati, bastarzi, cretini cu educatia voastra de balega. Voi ce ati uitat de unde ati plecat si veniti in Romania cu principii noi! Indignati ca nu va dau 1000 de lei (vechi)rest la magazin, ca "afara" nu e asa, dar ca "am vazut eu o siguranta pe hol la vecinu', astept seara si o iau eu, nu ma stie nimeni"

Mi-e scarba de voi ce credeti ca totul vi se cuvine, ca banii parintilor pe care traiti nu sunt ai vostri, ca hainele de firma/sau nu cu care va laudati nu sunt ale voastre, nici masinile, nici macar mancarea pe care o duceti la gura nu o meritati. Nu meritati nici o bucatica de paine, caci nu ati muncit pentru ea. M-am saturat de frustrarile voastre si de ambiguitatile sexuale pe care le traiti si le etalati si vreti sa fiti rasplatiti si admirati ca sunteti altfel .Aveti pretentii de gene excelente si de transmiterea lor, sa nu cumva sa se piarda. Eu spun asa:

Sa muriti cu ele de gat!

Sa vi se intoarca inzecit!

Sa mancati iar iaurt cu paine, dar atunci pe banul muncit de voi , sa vedeti cum e!

Si apoi eu o sa fiu acolo si o sa rad copios. Dumnezeul meu sigur nu avea nici un plan pentru voi, ci doar sa fiti viermi toata viata, sa inghititi la balega pana vi se acreste si cand vi s-a acrit sa mai luati cateva guri. Voi o sa fiti cadavrele pe care calcam noi, cei mai imperfecti oameni din lume! Noi ce realizam ca suntem viermi in cel mai mare cacat posibil , dar NOI, cei care vrem sa iesim din el. Noi cei constienti de valoarea noastra, de conditia noastra, de prostia ce zace in noi, de nesimtirea, cruzimea, orgloliul ce ne manaca de vii in fiecare zi.

Noi

Eu: Imi cer iertare viermilor pentru comparatia cu aceste specimene ale omenirii si sper ca nu v-am jignit prea tare.

Eu: Va asigur ca in acest material nu a fost ranit nici un vierme sau animal.

Eu:Asta este frustrarea mea de azi si nu ma bucur ca trebuie sa asistati la ea, chiar imi cer iertare voua, celor ce cititi.Va cer iertare pentru timpul pierdut.


"
Da, corect. Am mancat iaurt cu paine. De ce? Pentru ca in vremea aia taica-miu vitreg era mult prea ocupat sa bea de toti banii. Nu, nu am uitat de unde am plecat si crede-ma ca as ramane in tara aia sa muncesc daca as sti ca salariul mi-ar ajunge pentru un trai decent (nu luxos, ci decent) si nu ar trebui sa ajung la spaga. Alegerea este a fiecaruia, daca vrea sa ramana parazit in timpul rezidentiatului si after si sa stea cu mana intinsa la pacient sau sa traiasca din salariul propriu.

Da, corect, traiesc din banii alor mei. Nu, nu este corect ca n-am muncit ever. BA. Si in mod si mai special nu accept sa mi se arunce flegme intre ochi de la cineva care chiar n-a muncit o zi in vietisoara ei.

Nu, nu este corect exprimat 'ambiguitatile sexuale'. Puiutz, nu vreau sa ma admiri ca sunt altfel... Nu acum... ai avut timpul tau, cand erai cu mine. Nu-mi zice ca ai fost confuza timp de un an si jumatate ca p'asta chiar n-o mai cred.

Da, chiar am gene excelente si ar fi pacat de ele. Merci de urari! Ceea ce iti doresc si tie!

Booon. Acuma ca i-am raspuns pe puncte, hai sa va explic de ce e domnisoara Denisa C. asa de suparata pe mine...

In urma cu un an m-a rugat sa-i permit sa stea la mine pe perioada restantelor. Am zis da. Am gresit. Am anuntat-o ca eu am pisica si asta nu este negociabil. Ea a zis ca a inteles si e o.k.

De aici a inceput distractia. In timpul orelor de invatat (ca doar si eu am avut restante), la intervale de aproximativ 5 (cinci) minute, sus-numita domnisoara avea cate o intrebare, de obicei din chestii de baza de medicina pe care este usurel imposibil sa nu ti le insusesti dupa 3 ani de facultate (IQ minim 100).

Seara, de obicei, ascult muzica si stau pe net. Asta e tabietul meu. Domnisoara vroia sa doarma, asa ca:
-Auzi? Da si tu muzica mai incet!
-Mmmm... ok...
[muzica este data mai incet]
-Auzi? Pune-ti castile!
-Bine...
[casti puse]
-Inchide muzica! O aud si prin castile tale!
-HHHH! ok...
[inchis muzica, ramas coolerul de la sursa]
-Inchide si tu calculatorul ala! Ma deranjeaza coolerul!
-...
[inchis calculator injurand in gand]
[cald afara]
-Inchide si tu usa la balcon, daca intra vreo ganganie?
[inchis usa la balcon, ramas in sauna]
-Auzi? Nu inchizi si usa de la dulap? Nu pot sa dorm cu dulapul deschis.
-Bine... [pasti si dumnezei printre dinti subtirel]
[trantit in pat si uitat pe pereti ca de aprins veioza nu putea fi vorba]
-Auzi? Pune si tu o pastila de tantari!
................................................................................................................

Ok, acuma mi-as dori sa repet toata distractia asta in fiecare seara? Eu am zis ca nu, drept care don'soara s-a sucarit si a scris postul de mai sus.

Later edit: Poate nu m-ar fi deranjat asa tare postul sus-numitei, dar de ce unii sa fie mai egali decat altii? De ce la unii se poate sa nu se poata si la altii nu?
BTW, pentru tine m-as lasa de fumat, numai sa nu mai vii dupa tigari pe la mine.