Monday 24 September 2007

3 in 1

M-au calamitat. Da, e corect tranzitiv (ei pe mine m-au).
In ultima saptamana am facut descoperiri epocale. Adica: am ajuns la casa mea de la camin care arata ca dupa bombardament cu moloz si tevi. Se renoveaza. Nu mai e mult si o sa fie gata (in maxim o luna o sa am si calorifere).
Sambata am CONSTATAT disparitia ca prin farmec a iubitului meu computer (mai vechi, dar al meu) care se simtea singur si a luat si combina dupa el. Am luat echipele de mesterasi veseli la intrebari... dupa zgomote si spasme nimeni nu recunoaste ca a lucrat acolo, deci cablurile, gletul, varul si tevile s-au schimbat singure... Pai daca se schimba singure, la ce mai avem nevoie de firme specializate in asa ceva? Dupa parlamentarile interminabile cu echipe si sefi de echipe am ajuns la Politie (da, politia romana mai misca si osul la treaba din cand in cand... si eu m-am mirat). La Politie - sesizari si declaratii, estimari si mult sictir de la ofiterul de servici... Azi am ajuns pana la directorii de la firmele cu echipele in cauza si la directorul de constructii al facultatii mele. CONCLUZIA: ei imi cumpara comp nou si e problema lor cum o rezolva.
Tot azi ma suna unul din directorii de reparatii (zidari-zugravi, ca sa fim exacti): '-Vino repede-repede ca sa rezolvam cu camera ta ca nu mai gasesc astia cheia.' In 25 de minute eram acolo, gasisera cheia, dar poate imi doresc sa ies cu el la cafele... ERM... Mai vedem... Mai discutam...

VA URMA (mai bine nu...)

0 comments :