Saturday 8 September 2007

THE Gallery


Ok, dupa cum m-am laudat deja, am fost aseara in club. THE club. Anuntat cu surle si trambite cu o saptamana inainte... Ok, fie...

In primul rand nu e voie cu bascheti. M-am sacrificat si mi-am luat ceva incaltari mai putin sport.

Am plecat de acasa cu ideea bine infita in creier ca ar avea mai multe genuri de muzica si nu va trebui sa indur RnB toata noaptea. WROOOONG!!! A fost NUMAI muzica de negri toata noaptea (nu am nimic cu negri, dar nu fac o pasiune pentru RnB, Hip Hop si Rap).

Am ajuns acolo, m-am infipt intr-un Budweiser (0.33 l) dulceag si ingretosat de balenele care se credeau artiste pe RnB. Am rezistat eroic vreo ora cand a aparut o prietena care mi-a zis ca ea nu poate sa stea in club ca prietenul atasat e in bascheti. Booon, mergem in bar, mai bine...

In bar, alta viata... Funky House... :D

De aici a inceput distractia. Am dansat in binecunoscutul stil tribal / smuls / pogo / faceti loc, ca vine eu toata noaptea. La un moment dat in tot clubul faceam fitness doar eu si inca un pusti. Restul erau la ora de sarba-n caruta si maruntica pe loc.

Au avut de fapt un dance-trance-electronic misto. Chestii cunoscute si chestii mai putin cunoscute, dar misto.

TOTAL: 3 Bud, 1 Guiness (Yummy) = £9.20
intrarea = moka
figura negrului de la paza cand a vazut dansurile imprastiate = priceless


0 comments :