Friday 5 September 2008

Shabbat shalom!

E VINERI! A apus soarele si s-a mai linistit cartierul ca pana cand apune soarele maine nu e voie la scanteie. Brutariile kosher si majoritatea magazinelor sunt inchise. Daca n-ar ploua in halul asta ar iesi lumea la plimbare si vizite.
Pentru mine nu incepe shabbatul, dar incepe weekendul. Dupa o saptamana de muncit de la 7:30 a.m. imi vine sa strang ceasul de gat si sa dorm un an. Wishful sinking...
De marti ma tot tin sa scriu despre Spania... am sa scriu... candva... sper sa am timp si sa nu uit.
Mai sunt 2 saptamani si vine Bestia. :D
La categoria 'Diverse': am descoperit un blog FOARTE misto. Daca simti ca n-ai ras de mult cu lacrimi, citeste-l.

P.S. De ce oare acest titlu imi aminteste de faptul ca n-am nici macar bibliografia pentru lucrarea de diploma? Errrmmm... Parazitologie si Boli Tropicale mi-au trebuit, na! sa-mi ajunga!

20 comments :

  1. Anonymous said...

    ....nu merge legatura la zona zosmer ceea....

  2. Hefe said...

    Daaa... pentru ca vaca de mine a pus .ro in loc de .com... ale naibii citate din memorie... ca doar Alz bantuie prin familie (a mea)... nu cred ca ma rateaza...

  3. Anonymous said...

    Mda, frumos blog ai descoperit! ;)
    So...still alive!?

  4. Hefe said...

    And kicking! :D Ai vreo prietena frumoasa de care nu mai ai nevoie?

  5. Anonymous said...

    reciclezi?
    au fost cateva carora nu le-ar fi trebuit mult sa "intoarca armele" dar si-au revenit!

  6. Hefe said...

    Nu mai reciclez prietene, doar ambalaje. Cica-s intr-o relatie serioasa. Nu dadea, bestie!

  7. Hefe said...

    Dar... de ce sa intoarca armele? Le-ai dezamagit? :(

  8. Anonymous said...

    dezamagire is my middle name! :D
    doar n-ai crezut ca le-am facut damage in pizda si nu vor sa mai vada niciodata barbati!

  9. Hefe said...

    Shhhhhhtiam eu...

  10. Anonymous said...

    Uite vezi, e numa luni si-ncepi cu shabatul.Asta-i de-a dreptul deprimant.De shabat se-nchide si copilu-n pizda ma-sii si inafara de treburi care nu se mai termina n-ai dracu ce face.Ti-a trebuit parazitologie?Asa-ti trebe.La psihiatrie era mai simplu.skizofrenie si bipolare.Da si-aia au paraziti.bruiaje.Habar n-am cum e mai bine. Grrrrrrrrrr.magaru asta vrea sa-i dau usename si nu mai stiu ce, de unde sa-i dau? Pot sa-i dau os catoalca?

  11. Anonymous said...

    Bey anonimusule, vezi ca iei un bocanc indata.Ce zona zosmer, luana zosmer ca te spun lu al batrin si ai bulit-o minteni.Gildaaaaaaaaaaaaa. de ce-l laji dom'le sa ma jicneasca si tre sa devin magar, violent si fara manera, io care muma-mea a invatat la calugarite la notre dame de sion?:))))))))))

  12. Hefe said...

    Bre, n-auziti, atata timp cat comentati ca anonimi, nu pot sa va dau la cap cum se cade. Ia bagati domniile voastre cate un username/open ID/nume, whatever!
    Toa'rsha Zosmer, sunteti rugata in cazul in care mai treceti pe aici si va simtiti jicnita de vreun comentariu, lasati si dumneavoastra urme ca sa stiu ca fuserati.

  13. Anonymous said...

    Doamna sef, daca-i dau vitei asteia numele mai vrea si alta chestie vezi si tu ce cere,ID numar de pantof nur de armata si-altele de care eu habar n-am asa ca ma joc de-a anonymus ca-i mai misterios.Da pot sa spun asa-n text sa nu se bage de seama ca io-s luana.Cind ma simt jicnita o sa bat toba deocamdata ma simt jigarita ca iar e cald in gaura asta de tara si mai ales umed ca-n curu porcului.

  14. Hefe said...

    Bine, joaca-te de-a anonimu'... daca nu vrei sa ne zici si noua ce numar de pantof porti...
    Aulio, nu-mi spune de caldura ca momentan ma aflu in batrana Anglie unde-s 15 grade daca facem rugaciuni, fiecare la dumnezeul lui si umed... nu spun cat de umed... :D

  15. Anonymous said...

    38 acu m-am uitat,mi-am tras un bocanc in cap.Am o durere feroce intre ochi.Cred ca un ciocan e mai bine da nu-l gasesc.E tot cald.Nu mai vine toamna nici s-o futi.Tu ce cauti dom'le tocma-n anglia aia scofilcita?

  16. Hefe said...

    Pai nu cred ca vreau s-o fut pe toamna, prefer pe doamna... In anglia cea scofalcita imi petrec verile (daca se pot numi asa).

  17. Hefe said...

    Sa nu uit: Luana, nu mai da acelasi comentariu de 4 ori ca inteleg din prima, sa mor de nu! Chiar daca nu apare el imediat, vine el, nu te ingrijora!

  18. Anonymous said...

    violeta cristea,fosta orleanu si doresc sa cunosc adresele si nr.de telefon al prietenelor mele surorile zosmer bianca si pusy din ramnicul sarat,am informatii de la fratele dvs. zosmer lionel octavian ca detineti aceste date.va multumesc anticipat!

  19. Hefe said...

    @Mariana Dinu / Violeta Cristea (fosta Olaru): eu nu am nici o legatura cu surorile Zosmer, fie ele Bianca, Pusy, Luana, Lionel Octavian (frate) si asa mai departe. Eu doar citesc blogul Luanei Zosmer. Eu nu am un frate pe numele de Lionel si nu detin date de contact pentru nici una din persoanele mai sus listate.

  20. Hefe said...

    *Orleanu. Imi cer scuze.