Monday 18 August 2008

google, the final frontier II

1. ghicit - in ceai sau in cafea? pentru carti de tarot, mergi la Mary.
2. poze transgender - n-am, da' mai cauta matale cu google images
3. august rash - just like june and july RASH... opareala pe romaneste
4. ce-am futut blog - da' ce-am mai futut...
5. fut fuck - da, e o traducere corecta
6. gilda - prezent!
7. just fuck me - un nr. de telefon data viitoare? (nu da, bestie!)
8. mi-a cazut o insigna - esti tru doar daca o iei si o pui la loc.
9. preturi in marrakech - cam mari dar negociabile
10. scandal curat murdar - am scris 2 ani la ei si nu ne-am certat
11. ti-a cazut insigna esti - esti, esti!
12. transgender romania - e un grup de yahoo care se ocupa cu asta, cauta acolo. Succes!
13. what is rofl? - Rolling On the Floor with Laughter.
14. 2. is it enough? is there nothing missing? - I like to think that there's nothing missing. Asa-i, bestie?
[LE]: 15. A intrat mai tarziu, dar nu puteam sa o ratez: do girly girls like tomboys lez - sometimes they do.

8 comments :

  1. ileanne said...

    asa-i, asa-i. (ti-as fi raspuns mai devreme dar: 1 dormeam, 2 observ ca iti inhib comentatorii :P)

  2. ileanne said...

    @7: ok, nu-i dau nr de telefon :PPP

    @14: cineva a dat copy-paste din postu' tau anterior?! ca a pastrat si numarul intrebarii.... i se parea ca suna cunoscut or what? weird....

  3. Hefe said...

    @14 nu cred... poate se intreba daca doo's de ajuns... merg si 3... da' nush ca n-am incercat cu 3.

  4. ileanne said...

    I'd like to think that there's nothing missing. Asa-i, bestie? ;))

  5. Hefe said...

    Asa o fi, lingvista mea...

  6. ileanne said...

    adica I (je, eu) as vrea sa cred ca asa e, there's nothing missing. ca ziceai ca n-ai incercat cu trei. nu ma luam de tine...

  7. Hefe said...

    am zis io ca te luai de mine? eu doar faceam un pic misto de tine.

  8. Iulian B. said...

    ha ha ha