Sunday 7 September 2008

T-


11 zile, 11 ore pana vine Bestia...

10 comments :

  1. Anonymous said...

    am inceput o provocare - vei raspunde si tu? :

    http://lumierre.wordpress.com/2008/09/08/o-provocare/

  2. Hefe said...

    Nu gasesc 24 de lucruri care sa ma inspaimante... Sorry!

  3. Anonymous said...

    24 sunt la mine.. dar daca nu ai niciunul - tb sa fie foarte fain.

  4. Hefe said...

    Nu prea ma inspaimanta chestii... I'm the master of disaster in my life, sooo...

  5. ileanne said...

    i thought i was the mistress of disaster in your life :D nici macar atat... :P

  6. Hefe said...

    Bestie, dar bineinteles ca tu esti distrugatoarea de orice in viata mea... ma dadeam si eu auto-suficienta.

  7. ileanne said...

    chiu e dî :)

  8. Hefe said...

    Da, s-a demonstrat, s-a demonstrat. Citisi logu'?

  9. ileanne said...

    din cauza de multi-mess nu am arhiva activata. oricum, nu conteaza.

  10. Hefe said...

    Io ti-am zis sa n-o mai lasi pe Aia la comp... multimessenger... da' de ce? e compul meu si vreau sa-l folosesti tu, nu familia Coca.
    Ok, daca nu conteaza, nu conteaza.