Wednesday 12 March 2008

Transgender male to female

El e amicul meu transsexual. Noi suntem foarte mandri de el ca a ales sa-si urmeze impulsul interior de a se arata lumii asa cum este el de fapt: o femeie prizoniera in corp de barbat. Operatia a decurs foarte bine, fara cicatrici vizibile si cred ca urmeaza sa-si faca si operatia prin care corpul lui va fi si mai atragator, augmentarea sanilor. Noi ii dorim mult succes la urmatoarea operatie si mai ales la tratamentul hormonal. Totodata speram ca in urma hormonilor sa-i dispara parul de pe piept si agresivitatea de care a dat dovada de-a lungul anilor.

Nu te-am uitat, prietene! Suntem cu totii alaturi de tine! Speram ca vei imbunatati imaginea LGBT in Romania!

DISCLAMER: sper ca n-o sa vina sa ma casapeasca pentru o poza trucata nu stiu inca de cine si pentru cateva cuvinte. Daca o sa observati ca nu mai postez mai mult de o saptamana, sa stiti ca imi plac lacramioarele si coliva pe care o face bunica-mea. Sicriu: 1.80x60 cm, lemn de stejar cu manere de alama, drapat cu matase gri, va rog frumos.

7 comments :

  1. Anonymous said...

    The funny shit e ca eu stiu cine a facut poza aia si abia astept sa ajung in Braila sa-i crap capu`. Cu tine m-am gasit si ai supravietuit, deci pe langa agresivitatea ancestrala de care ziceai ca o posed, mi-am pastrat si simtul umorului. Asa ca nu va mai deranjati sa-i luati la Hefe sicriu ca n-am de ce sa intru in killing spree in cazu` de fata.

  2. Hefe said...

    Mai lasa-l... cine stie? poate imi face si mie o poza de ma face mai barbat(a)... oricum a fost foarte funny treaba cu poza ceea. Si nu te mai 'nierva... te-am facut vedeta.

  3. Anonymous said...

    Altar, ti pup! te astept pe la mine dupa ce-ti inmuguresc tzatzili!

  4. Anonymous said...

    stai ca era sa fac un gest necugetat. ba altar, tu ai poze compromitatoare cu mine? ma gandeam sa te fac si mai vedeta...la 2000 de unici pi zi, te scoteai + ca faceam si io un ban gramada cu tine! do u want to be my bitch? iti fac si tie parte!

  5. Hefe said...

    baieti, daca aveti ganduri iubarete intre voi, marsh pe messenger, nu spermati pe blog la mine.

  6. Anonymous said...

    nu inghiti (tolerezi) asa ceva?! :)

  7. Hefe said...

    In primul rand ar fi o nesimtire din partea mea sa stau in calea fericirii voastre. In al doilea rand nu ma mai bag la combinatii de 3 luati cate 3. In al treilea rand blogul nu e loc de agatat, desi nu cred ca mai e nevoie sa va agatati ca va stiti de ceva glaciatiuni.