Wednesday 12 March 2008

Ce-am comis, noi2 1.1

Hefe: cum se numeste ca sunt daca-mi plac gadgeturile? dork?
iubita mea: hehe
Hefe: 8-)
iubita mea: gadgetar
iubita mea: :D
iubita mea: ...and dork
Hefe: :-B
Hefe: adica nerd?
iubita mea: si trendinez
iubita mea: ca astia le au
Hefe: emo?
iubita mea: dorkii viseaza la ele
Hefe: si o sa ma mai iubesti gadgetara?
iubita mea: emo dk plangi intai ca nu le ai si apoi k nu-ti vine sa crezi k sunt ale tale
Hefe: =)) LOOOOL
iubita mea: te-am iubit si gadgicara
iubita mea: asa k...
Hefe: gadgicara? as zice fustangitza (sau fustangie?)

Aici iubita mea s-a EMOtionat si n-a mai raspuns la provocari...

4 comments :

  1. ileanne said...

    da si a recunoscut asta: ileanne: (vezi acu m-am EMOtionat dk ai zis ca ma pui pe blog....si nush ce sa iti mai rasp)

  2. Hefe said...

    /watches as *iubita mea* goes purpurie
    /blink
    /blink

  3. ileanne said...

    purpurie??? pe dreku' :D

  4. Hefe said...

    Corect! Pe dreq! Si el e purpuriu in icoanele non-bizantine. (a se citi comics)