Sunday 12 October 2008

Dorele, ne mai tii mult, ma?


Am balcon versiunea 2.0, adica terasa. Odata, demult, aveam si geamuri si gratii la acest balcon (din motiv de locuit pe spatele blocului si multi binevoitori cu nevoie de orice-are-ala-in-balcon).
De la aceasta minunata terasa am o priveliste minunata, pe Dorele care s-au mutat in doua baraci puse una peste alta, dar, fiind oameni gospodari, au tras si gardut (niste foste gratii de la parter) in fata, antena TV, scaune de prin balcoanele studentilor si stau si ei la 'una mica'.
Aseara am ascultat impreuna cu ei Antena Satelor de la Radio Romania unde fiecare a sunat sa faca 'o dedicatie speciala, toata mapa muzicala din seara asta pentru tzatza Stana de pe deal din comuna Cracauani'. Apoi ne-am delectat cu meciul la radio, ceea ce rules rau de tot. Sa ASCULTI meciul e ceva deosebit, mai ales cand comenteaza unul plin de zel.
Cititorii mei care sunt mult mai destepti decat ei sunt rugati sa ignore bara din prim-plan si sa se concentreze asupra mesterilor si mormanului de gunoi de langa ei, produs de ei si crescut cu sfintenie (desi pe aici mai trece din cand in cand masina aia mare si frumoasa pe care scrie REBU sau ECOSERV sau cum ii mai cheama pe aia, mormanul nu a scazut deloc, ba dimpotriva).
E al treilea an consecutiv de renovari si reparatii la camin. M-am saturat de Dorele, Dane si Gigele. Macar anul asta INCA n-au intrat in camere, dar se anunta schimbari de usi si parchet, deci n-am scapat.
E al treilea an consecutiv de renovari dupa 1 octombrie, ca vara nu se lucreaza bine.
M-AM SATURAT. VREAU SA PLEC CAT MAI REPEDE DE AICI. UNDE? ORIUNDE!

6 comments :

  1. Mara said...

    Go sumwhere where der be treez&rokz ;)
    Au ajuns sa-si construiasca porcii singuri cocina... Dar acu' ca si-au facut cuib, nu mai zboara :(
    I sympathise!

  2. ileanne said...

    mai (-mai), de fapt ai ascultat 'un cantec pt fiecare' de la Radio [Romania] Antena Satelor (pt care tarani nu-s cei cu haine din colectia trecuta:P)iar emisiunea a fost chiar draguta, sa nu fim rele. adica...decat casetuta aia (cedeul??!) cu piesa aia luuunga cu naiul.... :-S

    si am mai zis asta si la mine pe blog dar... ma innnnnebunesc dupa genericu de inceput sauceofiel, ala cu "formati codul de acces de la poarta muzicii populare". SF. stiinta folclorica.

    p.s. lol. am intrat la ei pe sait. melodia saptamanii e 'foaie verde cimbrisor'. :)anyone, dedicatii?

  3. ileanne said...

    ah nu observasem: unul dintre ei (M2) are caciula Armani. ehh?

  4. Hefe said...

    Tru, tru. Ala cu caciula Harmani m-a intrebat daca a iesit bine in poza cand a vazut ca ii pozez.

  5. Anonymous said...

    http://dexonline.ro/search.php?cuv=dimpotriva

  6. Hefe said...

    Merci, anonimule pentru corectie. De ce nu-ti lasi si numele, poate legam o frumoasa prietenie de bloguri.