Sunday 5 October 2008

Ai pod? Am si mansarda

Multumita lui daddy cool am iPod :). Ii multumim pe aceasta cale pentru cadoul foarte insiprat. Ma intreb: inspirat de cine? Dar cine l-a inspirat, l-a inspirat bine, ca doar pasiunea mea pentru gadgeturi este biiine cunoscuta. I'm such a nerd...

Partea cu mansarda se refera la ce incepe de maine, stagiul de zuzu-zuzu! pentru profani, psihiatrie, probabil cel mai asteptat stagiu din facultate.

Partea a III-a a postului, nementionata in titlu e despre speranta. Speranta ca mai exista oameni care iti fac un serviciu fara sa se astepte la spaga. Asa ca: fug, in Braila, dupa autobuz, autobuzul asteapta. Waaa! Ma duc langa sofersi ii cer un bilet. El: "Imi pare rau, nu mai tinem noi biletele..." eu: "Pai cum facem, ca eu ma grabesc la gara si n-am timp sa astept urmatorul autobuz" el: "Pai cobori la prima, iei bilet si eu te astept". Eu, in gand, 'o sa ma astepte asta cand mi-oi vedea ceafa. Fara oglinda. Pana la prima statie mi-a schimbat cei 5 RON in bancnotede cate un leu ca "automatul iti da numa' fise de 5 mii".
Am coborat la prima statie, mi0am luat bilet si, n-o sa va vina sa credeti, am urcat in ACELASI autobuz. Deci: TA-DAA! Exista si soferi de autobuz ok. Sau l-am nimerit eu pe singurul?

2 comments :

  1. garsoniera noastra said...

    poate in braila...

  2. Hefe said...

    eu ma incapatanez sa sper ca exista si in alte parti. asta e primul, vor mai fi si altii.