Monday 31 December 2007

Ce-am comis, noi2 1.0

Cam asta poate fi o discutie de oameni normali la o ora normala (2a.m. GMT, respectiv 4a.m. EET)

iubita mea: si noi si-asa n-avem poze impreuna asa ca
Hefe: da... si nici n-o sa prea avem...
iubita mea: am auzit si io asta....
iubita mea: tie cine ti-a zis?
iubita mea: pure rumor, i tell thee
Hefe: una, gilda
iubita mea: ooo
iubita mea: am auzit de ea
iubita mea: she's like famous man
iubita mea:
iubita mea: PP
iubita mea: "o legenda"
iubita mea: vie
iubita mea: cat timp nu mai comite
iubita mea: acte
iubita mea: legendare
Hefe: da... am auzit ca a futut tot ce-a prins
Hefe: da' acuma s-a cumintit
iubita mea: mai mai
iubita mea: cum asta?
Hefe: cica a cunoscut pe una...
Hefe: o uram cu toatele p'aia...
iubita mea: aoleu fatah
Hefe: si cica nu mai fute in sat...
iubita mea: serios?
iubita mea: fugi tu
Hefe: serios, da' daca o aflu io p'aia... fatah...
iubita mea: ca-i trece
Hefe: cica e serioasa treaba
Hefe: trebuie indepartata AIA
iubita mea: fa-i vraji, spal-o cu wash'n'go, alea...
Hefe: nu stiu, fatah... creca daca ar insela-o AIA mai intai, si-ar reveni si Gilda
iubita mea: [moment publicitar:
iubita mea: tu incerci sa imi comunici ceva?
iubita mea: mom publ v-a fost prezentat de
iubita mea: PARANOIA
iubita mea: spala creierii
iubita mea: ]
Hefe: da, fatah... asa cica
iubita mea: nasol
iubita mea: pai poate crapa de oftica
iubita mea: adik boala aia de secol 19
iubita mea: ca la cum tuseste....
Hefe: pai de ce sa se oftice, fatah?
Hefe: aaaaa
Hefe: tebeche?
iubita mea: da
iubita mea:
Hefe: nu cred... n-are moarte... si cand se intoarce G, se face bine... nu mai apucam noi...
iubita mea: nici o bucatica din ea nu mai apucam?
iubita mea: G, the action hero(ine)
Hefe: ni-mi-cu-ta
Hefe: [
Hefe: moment publicitar:
Hefe: Te iubesc, Ileana!
Hefe: mom publ prezentat de:
Hefe: INDRAGOSTEALA
Hefe: ]
Hefe: fatah
Hefe: io am auzit
iubita mea: da fatah
iubita mea: asa
Hefe: ca G asta
Hefe: f*te bine rau
Hefe: tu ce stii?
iubita mea: fatah da' ce vream io sa te intreb - se pronunta "ghilda" nu?
iubita mea: pai bine au rau? cum adik bine rau?
Hefe: adica bine de tot
iubita mea: te termina adica
Hefe: nuuuuu, fatah, cica "gilda" ar fi corect... mi-a zis mie cineva
Hefe: da, nu se lasa pana nu termini
iubita mea: la sfarsit ia o lingura din coliva-ti si se cara
iubita mea: [sssh ma uit la ceva!]
iubita mea: da e ca postasii
Hefe: cum fatah, ca postasii?
iubita mea: nici ploaia nici vantu, nature sounds, 50 minute de ...truda
iubita mea: nimic n-o abate de la telu' ei
iubita mea: o luptatoare ce mai
Hefe: pai... cu folos?
iubita mea: iubita mea: cum fatah, ca postasii? ))
iubita mea: ma io stiu cum sunt postasii
iubita mea: i-am avut pe toti din toate satele din intreg sectoru agricol
Hefe: toooooti?
iubita mea: adica eu am fo posta ei postasii
Hefe: fatah
Hefe: da' de asta de e cu G, ce se aude?
iubita mea: nu stiu
iubita mea: spune-mi tu
Hefe: mai, cica e draguta
iubita mea: io am auzit ca e de treaba
Hefe: ei, na...
Hefe: nu se poate... G n-a dat decat peste ciudate
iubita mea: pai nu fatah
Hefe: ia?!
iubita mea: nu e draguta
iubita mea: e de treaba
Hefe: nu fatah, cica lu' G ii place, si doar stii ca are gusturi bune
Hefe: umbla numa' cu de-alea decupate din reviste
Hefe: deci si asta de-i cu ea acuma tre' sa fie draguta
Hefe: da.... cica e draguta foc... da' nu e de-aia sa-si dea ochii peste cap
iubita mea: foc si para
iubita mea: imi inchipui io....
Hefe: [not helping...]
iubita mea: mai ales para
Hefe: [not helping...]
Hefe: [please try again]
Hefe: am auzit ca-i cam scorpie, totusi... dragutica, da' a naibii... n-o mai lasa pe G sa umble brambura si s-o dea prin sat
iubita mea: cum n-o lasa?
iubita mea: a legat-o
Hefe: cica o tine sub papuc
iubita mea: da' cat poarta fatah?
Hefe: s-a uitat odata urat la una doar pt ca vb cu G
iubita mea: aoleu
Hefe: fatah, 39-40, da' cica e de-ajuns
Hefe: am auzit ca saraca fata a bolit 3 zile si 3 nopti apoi... au chemat aia popa sa-si revina fatuca ceea
iubita mea: da, la hora se intampla asta.
iubita mea: ziceau lautarii una
iubita mea: si biata fata a intrebat daca e de benone
iubita mea: si era de ala...elvis al ns...cum ii zice
iubita mea: ptiu
iubita mea: dolanescu!!!
Hefe: [ LOL, astea... moment artistic in care io ma sparg de ras, silent, ov cors]
Hefe: asa, siiii???
iubita mea: [words like violence break the silence gilda breaks herself in silence...]
iubita mea: pai si aia a luat-o pe dupa chimir
iubita mea: pe G
Hefe: vaaaaiiiiii
iubita mea: sa vada mindra ceea ca e luata
Hefe: aulioooo, fatah
iubita mea: sau asa ar fi vrut
Hefe: io am auzit altfel... cica G s-a dat la o parte si s-a intors spre mandra aia... ca de nu...

1 comments :

  1. ileanne said...

    mi-e foarte dor de tine BESTIE!!!! (uite ca am comentat pana la urma)