Tuesday 9 June 2009

Mercur retrograd - ne-am dus pe copca!

Vorbeam azi cu Irina despre faptul ca s-au aliniat astrele intr-un mod nefavorabil. Duminica seara mergeam pe jos de la Eroilor spre Grozavesti dimpreuna cu jumatatea mea mai frumoasa si mai desteapta si mai nemaipomenit de uluitoare (dar ei nu stiau asta) si ce sa fie, ce sa fie? Masini claxonand, soferi 'buna, papushe'-ind, caini urland, frunze fosnind. You get the point. Da' multi, frate! Stiam eu ca nu e bine sa ma dau cu feromonu' inainte sa plec de acasa, da' nici asa!

Luni seara pleca Irina de la munca la ora ei obisnuita de workaholica ce se afla (22:30) dintr-o zona mai... hmm... prolifica din anumite puncte de vedere. Nu, Irina nu lucreaza si ea unde lucreaza lumea care lucreaza de-la-domiciliu in acea zona. Si ea a primit diverse apropouri libidinos de scarboase. Mai, ale naibii planete...

Azi stateam in parcul Operei si ma bucuram de umbra unui tei cu bicicleta in fata mea si o tigara in gura. Doamnelor si domnilor, sunt o diva in adevaratul sens al cuvantului. A venit UN TATIC sa ma agate pentru fi-so'. Nu ca? Cred ca taticul ma placea mai mult decat pustiul de 16 ani care nu stia nici unde ii e capul, dar avea o idee mai concreta despre mine decat ta-so', but that's not the point.

Uranio, lasa, fato, planetele alea in pace ca nu mai pot sa stau linistita in parc de raul lor!

LE Mi-am amintit ca tot ieri ma suna de zor un numar de orange al cuiva care 'a primit numarul meu de la cineva' (da' daca-l aflu io pe-ala...) si 'nu ne cunoastem si noi?' Grrr.... NU, NU NE CUNOASTEM SI NOI SI LASA-TE DE MUZICA DE PAHAR!

9 comments :

  1. Mihaela ( Catwoman) said...

    1. Ca sa nu existe confuzii, sunt anca, dar sunt atehnica si mi-am pierdut identitatea resp. cand mi-am facut blogul - nu intreba cum, ca nu stiu :)
    2. In Bucuresti, e ceva in aer. Nu mai fusesem de vreo doi ani si, plimbandu-ma eu pe jos prin centru, am patit chestii similare: fluieraturi, apropouri, numere de telefon! Si ma intalnesc eu cu o amica si zic: Mai frate, sunt imbracata indecent? Se uita ea la mine si zice: Nu, chiar dimpotriva! Bun, zic, atunci ce naiba se intampla in orasul asta? Zice: Nimic, n-ai mai fost tu demult! :)LOL

  2. Hefe said...

    Da, stiu ca tu esti Anca. M-am prins din alte comentarii.
    Chestia e ca stau de 6 ani in Bucuresti si nu mi s-au intamplat de-astea. Si atatea in interval de 3 zile e cam mult. Eu zic ca-i vina Uraniei.

  3. Mihaela ( Catwoman) said...

    M-am prins eu ca te prinzi repede:), dar am zis sa fiu corecta si sa ma autodenunt :)

    Nu stiu ce-a zis Urania in ultima vreme, dar eu cred ca luna plina, care tocmai fu, si caldura, care inca este, sunt suficiente ca sa aprinda hormonii in oameni :) Acum, in ceea ce te priveste, n-as spune ca nu-i inteleg :)

  4. akasha said...

    sa zici merci, sis, k nu o venit o mamica blondina, sa te agatze pt fii'sa

  5. Hefe said...

    pai fii'sa se descurca si singura, nu-i asa?

  6. Puppy_lover1312 said...

    LoL.MĂ DOARE BURTA DE RÂS. Aia cu URANIA A FOST MONDIALA. =))

  7. Anonymous said...

    păi Mercur retrograd ar trebui să culce p... ăsta, libidourile, nu să le ţină băţ.

  8. Hefe said...

    Heheee.. planeta a fost aleasa aleator... nu am idee despre astrologie... :D

  9. Hefe said...

    @puppy lover: thank you!