Thursday 16 April 2009

Oameni misto

Acesti oameni sunt o parte din staff-ul si voluntarii accept si-mi sunt dragi (unii) si simpatici (toti).


Irina, coordonator programe si proiecte, care stie sa ne incurajeze si sa ne laude fara sa fie falsa.

Irina, asistent PR, care are idei misto cand noi ne dam batuti.

Mili, office manager, care ne scoate din dileme si incurcaturi zambitoare intotdeauna.
Sandra, voluntar, care vrea sa-mi ia statuia de super-voluntar din fata asociatiei.
Alexa, voluntar, care are muuuuulta rabdare. Multa, serios!

Ei sunt mai multi, dar nu toti au stat la pozat sau au fost prinsi de mine sa-i pozez.


13 comments :

  1. Mihaela Stan said...

    Niste oameni frumosi, cu adevarat luminosi. Numai de-ar fi mai multi...

  2. Hefe said...

    Ei chiar sunt mai multi, dar trebuie cautati, descoperiti si eventual incurajati.

    Bine ai venit!

  3. joacadeamine said...

    am promis ca revin - hehe si am revenit - am citit ce lasasem necitit (intr-o zi o sa trebuiasca sa invat si eu sa folosesc Google Reader) si mi-a placut tare. Iar postul asta este intr-adevar despre niste oameni frumosi, multumesc ca mi-ai amintit ca exista!

  4. Mihaela Stan said...

    Ehei, Hefe, eu te citesc de mai bine de un an :) De regula, insa, ma lasi fara replica :) Bine te-am gasit!

    Ai dreptate, indiferent de domeniu, activistii trebuie incurajati, sustinuti.

  5. Hefe said...

    @ joacadeamine: bine ai revenit!
    @ Mihaela Stan: atunci ma bucur ca te-am facut sa-ti faci simtita prezenta.

    Bine ati revenit! Da, trebuie incurajati (nu-s sigura daca chiar toti, in orice domeniu ar activa, vezi ND).

  6. Mihaela Stan said...

    ND? Noua Dreapta adica? Mda, aici ai dreptate, desi eu merg pe principiul ca fiecare are dreptul la opinie, deci si ei. Chiar daca nu-mi place deloc ceea ce sustin, pana la urma libertatea de expresie trebuie sa li se aplice tuturor. Daca le-am interzice-o, n-am fi cu nimic mai buni decat ei,nu?

  7. Hefe said...

    Eu nu am o problema cu opiniile lor. Sunt liberi sa militeze impotriva cui vor ei. Pe mine ma deranjeaza modul lor agresiv de exprimare a acestor opinii. Libertatea ta se termina unde incepe libertatea celorlalti, nu-i asa?

  8. Mihaela Stan said...

    Asa e... Din pacate, am observat, din experienta, ca atunci cand oamenii raman fara argumente, indiferent de motivul disputei, recurg la violenta. Violenta in limbaj, in gesturi si, pana la urma, violenta fizica propriu-zisa. Asta se intampla atunci cand oamenii sustin ceva din spirit de turma, nu din convingere sau atunci cand convingerile lor, daca exista, se bazeaza pe ura. Vezi tu, eu spun ca si printre noi ar fi suficienti oameni capabili sa-i raneasca, fizic, pe cei din ND, dar noi ne sustinem drepturile din dragoste, nu din ura. Poate si asta (pe langa IQ :)) ne determina sa nu fim violenti.

  9. Hefe said...

    Tru... tru...

  10. irina/femeia simpla said...

    m-ai emotionat :D. serios :)
    multumesc :)

  11. ratusca vesela said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
  12. Hefe said...

    ratusco, data viitoare cand faci reclama, fie si pentru LGBT, cere-mi permisiunea si ti-o voi da. pana atunci nu-ti las commentul.

  13. ratusca vesela said...

    Bine draga! Imi pare rau, n-am vrut sa te supar. .. chiar nu m-am gandit ca "arde" asa tare! Numai bine!