Monday 12 January 2009

NU MAI VREAU!!!



Nu mai vreau sa mai aud urmatoarele cuvinte: criza, financiara, crash, credit, crunch, admitere, postgraduate degree, dosar, licenta, diploma si lista poate continua pe aceleasi teme.
Da, sunt stresata. RAU. Momentan sunt absolut sigura ca nici cea mai scapatata universitate nu o sa ma accepte la un curs postuniversitar. De asemenea, sunt absolut sigura ca lucrarea mea de diploma o sa fie un mare cacat, ca nu o sa fac nimic cum trebuie si asa mai departe. In aceeasi ordine de idei, sunt convinsa ca o sa dezamagesc pe toata lumea care se asteapta de la mine sa fac rahatul bici pe taramurile batranei Anglii.
Daca tot sunt cursurile echivalente, de ce nu mi se recunoaste certificatul de absolvire pana la eliberarea diplomei si peste hotare? Doar pentru ca nu e cartonas si e hartiuta e mai mic si mai prost?
CERTIFICÁT, certificate, s.n. Act oficial prin care se confirmă exactitatea unui fapt, autenticitatea unui înscris sau în care se atestă o anumită calitate, în vederea valorificării unor drepturi; atestat. <<-- deci asta atesta faptul ca am o anumita calitate, de absolvent al UMF DÍPLOMĂ, diplome, s.f. 1. Act oficial care certifică pregătirea profesională a unei persoane, un anumit titlu etc. 2. Act eliberat unui participant la o expoziţie sau la un concurs, prin care se recunoaşte calitatea deosebită a lucrărilor expuse sau a rezultatelor obţinute de acesta. 3. (În evul mediu) Act prin care se acorda cuiva un titlu de nobleţe, anumite privilegii etc. – Din fr. diplôme, lat. diploma.
Amandoua sunt acte oficiale care certifica sau confirma exactitatea pregatirii mele si totusi nu sunt echivalente,
futu-i!



In vacanta a fost misto, am cunoscut inca niste oameni cu care impart niste gene, a se citi taica-miu, sor'mea, unchi-miu si var'mea care sunt oameni ok, cu care m-am inteles mai bine decat ma asteptam. M-am inteles nesperat de bine si cu unii oameni cu care nu impart gene ceea ce ma bucura. Inca am jet-lag, la o saptamana dupa ce m-am intors, ceea ce inseamna ca nu dorm noaptea si as dormi toata ziua. Despre asta intr-un episod viitor.

4 comments :

  1. akasha said...

    e inutila partea aia cu chill out duuude, o sa fie BINE you are smart. Pentru ca, ai sa ma injuri dak iti asta, knd tu acum eshti convinsa ca nu va fi asa. But i am right.it will be ok:D

  2. Hefe said...

    eu ma bucur ca ai atata incredere in mine, dar n-as fi asa sigura cu smartu' si ca o sa fie bine. asta-i starea mea de zilele astea, believe it or don't, tocmai eu care nu credeam ca o sa ma deprim vreodata.

  3. altemps said...

    Tu ai zis-o: te deprimi tu singura, gandindu-te la chestiile care iti aduc starea asta. Da-le naibii, alunga-le din minte si bucura-te de ceea ce ai placut in viata. Gandindu-te ca NU o sa ti se intample aia, sau aia .. nu faci decat rau.

    Ok, nici la mine nu merge mereu .. dar de cele mai multe ori reusesc sa "ma pacalesc" :)

  4. Hefe said...

    eheee... usor de zis, greu de facut... oricum, intre timp mi-am mai revenit, chestie pentru care le multumesc prietenilor care m-au sustinut cu link-uri simpatice si vorbe de incurajare.