Monday 30 June 2008

Little Boxes


Little Boxes - Melvina Reynolds

In week-end-ul proaspat terminat am fost la un curs organizat de Accept despre varia: Coming-Out, stereotipuri, prejudecati si alte asemenea. Aproape toti oamenii si oamenele de acolo au fost ok, deschisi la minte (nu venisera adusi cu arcanul, ci din proprie initiativa), dar, din pacate, am dat si peste o persoana care era convinsa ca homosexualitatea se ia (sau cel putin asa mi s-a parut mie). Credeam ca mergi acolo pentru curs, ca sa inveti despre asta, nu doar 'la munte' .

In rest, toate bune si frumoase, oameni MISTO, cu care m-am inteles foarte bine. Am plecat singura din Bucuresti si m-am intors cu o parte din organizatori care au fost deschisi la comunicare si n-au fost doar ei intre ei.

A fost fain, mai fac de-astea.

P.S. Vodka din bufetul garii din Sinaia iti ia durerea cu mana!

2 comments :

  1. Anonymous said...

    ce ti-e si cu oamenii astia cu capacitate de sinteza!!!
    in trei rinduri ai explicat si cursul si ai anuntat si tratamentul pentru durere :)

  2. Hefe said...

    LOL. Da' n-am dat detalii despre curs...