Monday 26 May 2008

Thank U

Merci de lacrimogena.
Da, sunt imatura si un jeg de om ca am terminat-o la telefon. Asa e. Trimite 308u' sa ma bage in sedinta. Daca nu ar fi trebuit, la ce te-ai impacat cu mine?
TELEFON: ai zis ca vrei sa-ti iei lucrurile de la mine, puteam sa vb si azi, nu-i asa? NU-I ASA? Dar ai preferat sa crezi ca e gata si m-ai provocat si am preferat sa nu te contrazic. E GATA. E DIN VINA MEA. SUNT UN JEG.
AM DOAR PARTI NASPA, NU-I ASA? Atunci la ce mai vrei matalutza sa scrii despre corpul meu pe blog intr-un post din era d.G.?
DOAR TU ERAI STRESATA? EU AM FACUT VREODATA CEVA BINE? Ca doar, nu-i asa, ai terminat profil uman... eu nu prea stie sa vorbeste romaneste corect... numai tu erai stresata... HA!



P.S. Scoate-ma naibii din blogroll.

7 comments :

  1. ileanne said...

    te scot nici o pb. scoate-ma si tu daca vrei sa te scot "naibii"... si nu mai da linkuri.

    care 360, care ce? in lista aia nu erau numai chestii de rau d tine si de bine d mine...whatever

    nu eram stresata de cum vbeai am scris eu asta?? si nu mi-a fost rusine cu tine din cz a ceea ce ziceai ci pt CUM o faceai. si nu ASTA voiam sa zic, ai inteles ce ai vrut, te-ai grabit....treaba ta (nu o sa zic "k de obicei")

    si in dreptul postului despre 'corpul iubitei' era un X (ics) adica nu se mai face...ce am scris eu acolo erau alte chestii...

    ce dragut, ai pref sa nu ma contrazici...


    da, ai facut multe lucruri bine.

    si ala nu era un post in care te atacam!

    ai fi putut sa vb cu mine ieri, nu plecasem inca, dar te grabeai...

    cearta-te si cu mine pe blog, vad ca-ti place, e un pattern.

    (si eu iti multumesc. si-ti multumesc pe bune. pt ca lucrurile frumoase au fost mai multe decat celelalte sau in orice caz mai importante.)

    o sa pun si eu link catre raspunsul tau la postul meu lacrimogen.

    (si lasa-ma in pace si pe mess, nu ma mai certa ca te tin pe 'invisible' daca te enervez sau nu mai vrei sa ai de-a face cu mine.)

  2. ileanne said...

    SORRY, 308U, ACUM AM VAZUT. SIGUR CA LE TRIMIT, LE-AM TRIMIS DE FIECARE DATA, NU???

  3. ileanne said...

    o ultima chestie: mersi ca URLI la mine si in scris...

  4. Hefe said...

    1. Nu era vb ca le trimiti tu, vin ele sa-si bage coada.
    2. Daca nu o sa zici 'ca de obicei', de ce zici?
    3. Deci rusine cu mine tot ti-a fost...
    4. Nu te-am certat ca ma tii pe invisible, am remarcat si ti-am comunicat.
    5. M-am saturat sa ma compari cu ALA pentru ca URLU... Mai bine fara.

  5. ileanne said...

    atunci de ce ai zis "trimite-le"?

    si tie ti-a fost rusine cu mine, suntem chit. si repet nu ai prea inteles ce ziceam eu acolo.

    nu te comparam cu ala, remarcam ca urli, atat.

    de ce erai tu stresata?? ca tu te luai de mine orice as fi facut, nu-mi aduc aminte sa ma fi rastit eu la tine, sa-ti spun ca: nu stiu de ce dar nu am deloc rabdare cu tine si ma enerveaza tot ce faci.

    putea sa imi fie rusine la unele faze, era un lucru minor. ti-am mai zis, iti multumesc sincer ca ai stat cu mine atata timp, realizez ca am o groaza de hibe, m-ai facut sa le constientizez mai bine decat o faceam acum cateva luni, dar ideea era ca nici tu nu esti perfecta si asa cum eu am putut sa trec peste si sa ma concentrez pe lucrurile frumoase....

    si de ce nu mi-ai zis ca esti stresata? eu macar ti-am spus ca nu imi place cum te porti cu mine, ca ma simt de kkt, te-am rugat sa ma lasi mai usor. si m-ai lasat....de tot.

    nu mai tineai la mine, nu iti pasa de relatia asta, nu te-a interesat sa o salvam. foarte bine. dar sa nu imi reprosezi mie (chiar ieri ti-am zis ca as face orice sa mearga dar trebuie sa imi spui tu intai ce nu fac bine...)ca eu am zis ca e gata si tu "ai preferat" ("NU-I ASA?") sa nu ma contrazici.

    nu e vorba ca nu ai fi putut sa te porti mai frumos, nu ai vrut.

    da, a fost si vina mea si imi asum asta. de ce trebuie sa continuam sa ne certam? "mai bine fara" (si daca te deranja ca te compar - desi acum nu am facut-o - de ce n-ai incetat sa urli?)

    nu credeam sa se termine in felul asta.... cu cantec (desi e unul misto, apreciez).

    btw, ca tot m-ai intrebat tu asta, eu am facut vreodata ceva bine?!

  6. Hefe said...

    Da, multe chestii.
    Hai mai bine sa cantam live intr-o dupa-amiaza.

  7. ileanne said...

    hai.