Tuesday 27 November 2007

DA (un DA de aur, dom'le)

Hai sa ne facem blog, printeso!
Asta se vrea un raspuns la UNEDITED & UNABRIDGED (din sinapse adunate si pe blog iute scuipate)

Da, se intampla ca am fost cu un pic de lume pana acum (nu chiar Guiness eligible, but not far from that). Da, se intampla ca am fost si cu fosta ta colega de banca, nu asta mi-a fost intentia (si anume sa iau toata clasa la rand). BTW, cine crezi ca a luat Ø??? Si mai ales DE CE...
Ma deranjeaza ca te deranjeaza ca am un trecut - prezent. Dar am si un viitor - TU. Si esti singura care vreau sa fie in viata mea.
Da, am prieteni si prietene. Da, pe majoritatea ii cunosc si in ipostaze mai intime. Asta a fost gasca din liceu si facultate. Ne-am inteles bine (intre noi si cu altii pe alocuri).

Asta e viata mea, astia imi sunt prietenii. Asta e locul in care iti fac loc. Il ai, e al tau cum si eu sunt a ta. Totusi, incearca sa INTRI in viata mea, nu ma lasa doar pe mine sa te trag inauntru. Imi da senzatia ca te sufoc si ma face sa dau inapoi.

Am zis ca v-ar sta bine in ideea ca mi-ai zis ca... nu ca 'hai sa ne-o tragem cu toti amicii nostri!!!'.

Vrei sa fiu a ta... MAKE ME! Bocancul pe gat, tocul pe umar, astea... Fa-ma sa nu pot respira fara tine (nu ca as fi tare departe de aceasta stare).

Am reactionat atunci... nu credeam ca intentionezi sa-mi platesti ce nu trebuia platit, ci ca vrei sa ma convingi ca nu esti acolo pentru asta.

Am sa fac un mic truc si catalogul - moodbreaker o sa dispara.

Siiiii.... cum sa-l cheme pe blog?
Te pup si imi pare un pic rau ca am avut ultima zvacnire de ratiune si nu m-am urcat in primul tren spre tine. Vin maine sa te fur lumii si sa te fac a mea.

Te iubesc mult mult mult mult mult... MUTZU!!!

3 comments :

  1. ileanne said...

    meritam o analiza de/pe text (macar atat :P).

    nu vreau sa reiasa ca imi placi in ciuda ta si a vietii tale (din care nu vreau sa te scot, imi placi in context, whether you
    believe it or not :) )

    descarcarea mea electronica a avut rolul de odicolon la nas (revenire in simtiri adicatelea) si soculet la tampla (sa vezi ce zambitoare si cu paru' cret mi-s acuma)

    nu stiu ce nume ii punem lu' ala micu' - unul nu prea pretentios sa nu il bata copiii in curtea scolii (si in nici un caz 'fairytale gone bad' :P)

    apropo de zvacnetul ratiunii - am fost sigura ca mi te gasesc pe prag asta seara, "iepuras pufos" (nu dadea! asta e de la tine!)

    si eu te "mult mult mult"

    p.s. mai, mai, cum scrie ea negru pe negru ca ma iubeste

  2. Anonymous said...

    Fata (amindoua), io va iubesc fata pe amindoua, fata, ce sa mai...

  3. Hefe said...

    @ ileanne: meriti tot ce e mai bun.
    mai tre' sa ne gandim la nume... poate ar trebui sa mai vb si noi de asta...

    @Christmas bunny: Nu fata nimenea, nici io nici ea. FOR NOW.
    Si... Who the fcuck is PAPI?