Thursday 16 October 2008

hai noroc!

Faptul ca-s norocoasa este binecunoscut. DAR cat noroc mi-a trebuit pentru urmatorul fapt:

Azi imi crapa softul telefonului. Injur si-mi promit ca-l resoftez cand ajung acasa. Dau sa plec de la Raluca si-mi zice iPodul ca nu mai are baterie multa si sa fac bine si sa-l incarc. Imi zic: se rezolva cand ajungi acasa. Ajung acasa, imi pun iPodul la incarcat, telefonul asisderea si incep sa-mi fac backupul datelor (numere din agenda, calendar, setari etc.) In secunda in care incep resoftarea imi suna telefonul, un numar care nu era in agenda. Raspund si la capatul celalalt al undelor cineva ma intreaba daca mai am de gand sa-mi fac licenta unde am zis. Eu dau sa cad de pe scaun, ma incearca un tremor si-o tahicardie si incerc sa-mi revin si sa zic DAAA DAAA vreau licenta sarumana!
La telefon era coordonatoarea mea de licenta, conf, dr, alea alea. De ce noroc? Ca daca suna 2 minute mai tarziu o bagam pe maneca artistic si de tot, nu aveam numar de telefon la care sa o caut si ea ma considera neserioasa ca zic una si dispar subit ca magarul in ceata.

Deci cat noroc iti trebuie, frate?

0 comments :